Beoordeling 8.9 gebaseerd op 1253 individuele klantbeoordelingen op 5-sterrenspecialist

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Bij schade 
Wanneer er schade aan een artikel is, vragen wij u dit eerst te melden via de e-mail
Vermeld dan het volgende:

  • Factuurnummer waarop het artikel vermeld staat.
  • De exacte klacht.
  • Foto’s van de schade.


Wij nemen dan contact met u op over de afhandeling van de schade. Het is niet altijd nodig het artikel retour te sturen. 
Mochten wij dit wel van u vragen, dan vergoeden wij de verzendkosten van uw retourzending.


Bij een klacht over afhandeling of levering 
Mocht u een klacht hebben over de afhandeling van uw bestelling, vraag, levering, of iets anders omtrent uw bestelling, stuurt u ons dan een e-mail
Wij zullen dan contact met u opnemen met een oplossing en eventuele verdere afhandeling.

Edelsteen en mineralenparadijs Ruben Robijn
Stenograaf 1a
6921 EX Duiven 

Product toegevoegd aan verlanglijst
Product toegevoegd aan vergelijking

Om de website van Ruben Robijn goed te laten functioneren, maken wij gebruik van cookies.
Door verder gebruik te maken van onze website ga je automatisch akkoord met ons privacybeleid.