Beoordeling 9 gebaseerd op 408 individuele klantbeoordelingen op 5-sterrenspecialist

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Bij schade 
Wanneer er schade aan een artikel is, vragen wij u dit eerst te melden via de e-mail.
Vermeld dan het volgende:

  • Factuurnummer waarop het artikel vermeld staat.
  • De exacte klacht.
  • Foto’s van de schade.


Wij nemen dan contact met u op over de afhandeling van de schade. Het is niet altijd nodig het artikel retour te sturen.
Mochten wij dit wel van u vragen, dan vergoeden wij de verzendkosten van uw retourzending.


Bij een klacht over afhandeling of levering 
Mocht u een klacht hebben over de afhandeling van uw bestelling, vraag, levering, of iets anders omtrent uw bestelling, stuurt u ons dan een e-mail
Wij zullen dan contact met u opnemen met een oplossing en eventuele verdere afhandeling.


  • Social Media

  • GRATIS BEZORGD VANAF € 250,00

    Snelle levering

    Kundige klantenservice

    Niet goed, geld terug!